Redy2go Australia -

Telefon: 0295340820.
Webseite: redy2go.com.au.
Spezialitäten: Flughafen-Pendeldienst, Service establishment.

Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 16 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 3.1/5.

Ort von Redy2go Australia

Das Unternehmen Redy2go Australia mit der Adresse

2/115 Cotlew St, Ashfield NSW 2131, Australien

und der Telefonnummer 0295340820 ist ein Service establishment und bietet einen Flughafen-Pendeldienst an. Die Website des Unternehmens lautet redy2go.com.au.

Die Spezialität von Redy2go Australia ist es, einen zuverlässigen und bequemen Flughafentransfer-Service anzubieten. Das Unternehmen ist darauf spezialisiert, Passagiere sicher und pünktlich zu und von den Flughäfen in der Umgebung zu bringen. Das Unternehmen verfügt über eine Flotte von modernen und komfortablen Fahrzeugen, die für den Transport von Einzelpersonen und Gruppen geeignet sind.

Das Unternehmen befindet sich in Ashfield, einem Vorort von Sydney, und ist daher ideal gelegen, um die Flughäfen Sydney und Kingsford Smith zu bedienen. Die Adresse

2/115 Cotlew St, Ashfield NSW 2131, Australien

ist leicht zu finden, und das Unternehmen ist gut erreichbar.

Es ist zu empfehlen, im Voraus zu buchen, um sicherzustellen, dass ein Fahrzeug zum gewünschten Zeitpunkt verfügbar ist. Dabei kann man einfach die Website redy2go.com.au besuchen und das Buchungsformular ausfüllen. Das Unternehmen bietet auch die Möglichkeit, telefonisch zu buchen, indem man die Nummer 0295340820 wählt.

Es ist auch wichtig zu wissen, dass Redy2go Australia 16 Bewertungen auf Google My Business hat und eine durchschnittliche Bewertung von 3.1/5 erhält. Diese Bewertungen spiegeln die Erfahrungen der Kunden mit dem Unternehmen wider, und es ist ratsam, sie zu lesen, um ein besseres Verständnis für den Service zu bekommen.

Bewertungen von Redy2go Australia

Redy2go Australia -
Laura Carroll
1/5

DO NOT USE IF TRAVELING WITH A BABY/CHILD.
I had organised and paid more for a REDY2GO driver to collect us from the airport with an infant car seat. However on arrival the driver didn't have a car seat.The driver was unable to find us a solution, leaving us to our own devices to find an alternative. Following up this service with the company, and no response was given. Terrible customer service, doesn't offer service you pay for. Complete rip off.

Redy2go Australia -
Daniel Rooney
5/5

Fantastic. We used the service in Brisbane and in Sydney, booking a van for my family. On each occasion the vehicle was early. The drivers were helpful and polite. An amazing reliable service.

Redy2go Australia -
Taylar
1/5

One of the shuttle trips I booked I received no communication from ready2go shuttles that our driver would be 30 mins late to the time we booked to be picked up. I had to call them twice, the first time I got told the driver was a few minutes away… 10 minutes later no sign of him so had to call and they told me the driver would be another 15-20 minutes. We had to cancel this and book alternative transport so we could have enough time to check our bags and board our flight. They offered no refund so was a waste of money and time waiting for the shuttle. My other shuttle I booked I accidentally booked wrong date and they offered me no refund which was fair enough but the person on the phone was unfriendly and rude.
My advice is to get an ber and don’t use this service.

Redy2go Australia -
K U
1/5

Booked this service and arrived at the airport expecting someone to be there. Received an email stating that they couldn’t accomodate my request due to booking <24 hours in advance. Reimbursed my money after they took my money however, became defensive when I complained. Left without a lift home. Unreliable and unprofessional

Redy2go Australia -
Sophia Volkmer
1/5

Don't use it, It's fraud company.
We waited for 2hours but haven't seen any single shuttle bus from Redy 2 go, rang to national service number and Sydney office for the last 30min, but wasn't going through at all.
It's middle of the day. There are no other excuses for it.

Redy2go Australia -
うめパパ(黒猫プゥ)
1/5

この会社の信用してはいけません.
Webで予約して,1時間以上待ったにも拘わらず,約束の場所に現われませんでした.電話で問い合わせたところ,電話で話した男が,
「Sydney Super Shuttleのドライバーに予約のことを伝えてくれ.われわれと同じ経営者の会社だから.」
と言っていました.
他の会社のシャトルのドライバーに聞いたら,Ready2goなどという会社は知らん,と言っていました.
被害にあったのは我々だけでなく,他のアジア人団体も困っていました.
どうやら,インチキ会社だったようです.カードからちゃっかり代金が引き落とされていました.

Redy2go Australia -
Ian Wilson
3/5

Poor service,waited at sydney Airport 45 mins when we arrived in Sydney then when we left,I rang the day before to check,was told all was good,next morning while waiting I rang ,and a uber driver was sent ,after talking to the manager she explained what had happened with the delays and why they had sent an uber driver

Redy2go Australia -
Jacob Harris
5/5

Fantastic service! Professional & wonderful driver. Would highly recommend. Thanks again

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